Shows, Beroemdheden en keihard werken - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu Shows, Beroemdheden en keihard werken - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu

Shows, Beroemdheden en keihard werken

Blijf op de hoogte en volg Suzan

22 Februari 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

WAUW. Ik weet niet waar ik moet beginnen. HOE ik moet beginnen en WAT ik allemaal wel niet heb meegemaakt de afgelopen twee weken. Het was een GEKKENHUIS! Ik heb in twee weken zoveel geleerd, gezien, meegemaakt en ben enorm gegroeid en soms herken ik mezelf niet eens meer terug! Ik heb enorme uren gemaakt,keihard gewerkt, ben verschillende moeilijke en lastige dingen tegen gekomen en heb vooral 500000000000 miljoen % genoten want WAUW! Ik ben mijn tiener jaren met een knaller uit gegaan! En op de dag zelf ( in mijn tijdzone) is mijn lichaam gebroken, op, moe en zuur! Hier komt ie dan weer! Mijn reisverslag! Het wordt een lange!

De laatste keer dat ik schreef was zondag avond na Malibu. Ik was KAPOT en ging lekker vroeg naar bed! Ik had die zaterdag ervoor mijn nieuwe roommate ontmoet en t leek me wel een leuk meisje! Ze sliep zondag nacht nog bij haar vader in het hotel dus ik was lekker naar bed. Overdag was de superbowl dus er was nog wel wat herrie hier en daar. Midden in de nacht werd ik ineens wakker! Een of andere keiharde en VET irritante kut piep. Ik werd er zo chagerijnig van. Waarom kunnen die stomme studenten hun kop niet houden?! Wat is dat voor een pokke herrie. Ineens hoor ik: 'THERES A FIREEEE I CALLED THE FIREMAN!' SHIT! iedereen gillen. COMPLETE CHAOS op de straat. Ik heb een halve hartverzakking en ben nog nooit zo snel mn bed uit geklommen hahahaha. Bang loop ik naar het balkon en het geschreew gaat door. Waaaar is het vuur? Is het hier? Want dan kan ik maar beter rennen... Toch open ik de deur naar het balkon. Ik roep naar iemand waar het vuur is en je hoort gewoon de angst in mijn stem. Als het in ons gebouw is moet ik rennen voor mijn leven en ik sta nu op het balkon, gaat de hele tijd door mijn hoofd! Gelukkig voor mij was het aan de overkant! Mijn franse roomie die ondertussen ook al buiten op het balkon was kijkt me opgelucht aan! Vervolgens horen we een gil en een KEIharde knal. We kijken om en zien gewoon letterlijk een explosie. Na een minuut kwam de brandweer en toen zijn we maar naar binnen gegaan! De volgende ochtend was ik doodop want ik had natuurlijk amper geslapen daarna.

De volgende dag, dinsdag, was een super spannende dag! Ik had al geblogt dat ik een leuke taak had en nu het over is kan ik jullie eindelijk vertellen wat dat was! Op stage waren we aan het werken aan de Streamy Awards. Een awardshow voor mensen die online bekend zijn. DCP deed deze show voor de eerste keer en het was heel spannend hoe alles zou lopen. Omdat de show gaat over viral video's hadden ze een skit gecreerd die gebaseerd was op het meisje in de lift die mensen dan heel bang maakt. Voor de mensen die het niet kennen:

http://www.youtube.com/watch?v=7N5OhNplEd4

Het idee was dat David Hasselhoff onderweg was naar de awardshow en onderweg kwam hij dus dat meisje tegen en mensen die online bekend zijn! Hier de namen en hun video's:

- Antoine Dodson: http://www.youtube.com/watch?v=EzNhaLUT520 en natuurlijk: http://www.youtube.com/watch?v=hMtZfW2z9dw
- GloZell: http://www.youtube.com/watch?v=Cyk7utV_D2I
- Cara Hartmann: http://www.youtube.com/watch?v=mTTwcCVajAc
- Nicole Westbrook: http://www.youtube.com/watch?v=ZSBq8geuJk0
- Cubby Squires: http://www.youtube.com/watch?v=0_lrKhmx2WU

Mijn taak was om hun te ontvangen en ervoor te zorgen dat ze alles hadden wat ze nodig hadden en dat 'talent' op de juiste plek was op het juiste moment. Dat betekende dus dat ik hun allemaal ging ontmoeten! Ik vond het redelijk eng want met David moest ik naar de conference room gaan en hij stelde me allemaal vragen over de skit! Maar hij was heel aardig! Ik vond het super leuk om met hem te werken en ook met de anderen! Heb nog een tijdje met ze gepraat, behalve met david want die was de hele tijd bezig dus als ik hem sprak was het heel kort, maar de andere zijn zo leuk en open en het was gewoon heel leuk om met zulke lieve grappige mensen te praten! Het resultaat mag er wezen! :

http://www.youtube.com/watch?v=r8BfhWuQuvI
Verder hebben we heel de week allemaal voorbereidingen getroffen. De week van de show was heel hectisch! Heb wel heel veel andere interns ontmoet en dat was wel heel gezellig! Tijdens de show had ik echt een leuke taak! Ik moest al het talent ophalen en naar hun kamers brengen en zorgen dat ze alles hadden. Ik mocht dus iedereen ontmoeten en had geen begeleiding! Vond dat heel fijn aangezien ik niet de hele tijd achter iedereen aan hoefde te lopen maar gewoon zelf verantwoordelijkheid had. Vind het best fijn dat men mij het vertrouwen gunt om zelf dingen te doen ipv de hele tijd te moeten doen wat een ander zegt. Daar leer je ook het meest van. Het was super gezellig en ik had regelmatig hulp van andere interns dus het was heel leuk om anderen te leren kennen!
Het weekend van de show was dan ook een gekkenhuis. De show was in het Hollywood palladium. Ik had een calltime van 11:00 uur heb de bus gepakt naar Hollywood. De bus reed door Beverly Hills en dat is dus een hele andere wereld! In Hollywood en Beverly Hills is alles anders. Veel luxer en ook een beetje alsof je door Disney land reist. Heel gek! Dan kom je bij het palladium aan en dan werk je gewoon letterlijk onder het zicht van het Hollywood teken aan een show! Ik moest dus iedereen opvangen maar al gauw bleek dat, dat niet een taak was die je alleen kon doen dus heb ik hulp gekregen van andere interns. Het was heel leuk om al die mensen te ontmoeten en iedereen was super aardig. Vooral Shontelle! Ze was super lief en begon uit zichzelf tegen me te praten! Ik vind haar super getalenteerd en ze heeft een van de mooiste stemmen ever! Ook live, sommige artiesten klinken live heel slecht maar Shontelle totaal niet! Vanilla Ice vond ik een beetje gek voordat de show begon. Met titels als Ninja Rap en Ice Ice Baby kan ik je toch soort van niet helemaal serieus nemen. Toen ik hem ontmoette is mijn beeld totaal veranderd. Hij is heel getalenteerd en professioneel en heeft nog heel lang gerepeteerd om te zorgen dat alles perfect was. Ik vind dat, dat veel over een artiest zegt. Dat je toch nog blijft en er gewoon een geweldige performance van wilt maken. Verder was hij ook heel aardig en ziet ie er ontzettend jong uit ( EN KNAP!!)
De dag van de show, zondag, was hectisch! Ik heb 500000 % genoten onlangs alle stress. Heb een groot deel van de show meegekregen en weer allemaal beroemdheden gezien die aanwezig waren! Heel gek want als je ze ziet zijn het gewone mensen! Iedereen die dit leest! Luister naar de muziek van Boyce Avenue en Chester See. Ik vond hun optredens echt zo leuk! En natuurlijk Shontelle maar Impossible is een vrij bekend liedje! Voor iedereen die geïnteresseerd is zal ik een linkje naar de performances en de show hier plaatsen! De show is heel leuk en ik ben erg trots dat ik een rol heb gehad in zo een toffe show! Het is pas de derde keer dat deze show plaats vind en DCP heeft er echt wat speciaals van gemaakt. Ik ben echt trots en blij dat ik hier stage mag lopen en aan zulke gave dingen heb gewerkt! Ik denk niet dat ik hierna nog gauw onder de indruk ben want hier werk je echt aan de top!
De show ( begint rond 1 uur en 10 min gewoon door heen scrollen!): http://www.youtube.com/watch?v=Ef_I-Xgf400
Boyce: http://www.youtube.com/watch?v=xnJgM58WfRk
Chester: http://www.youtube.com/watch?v=vu6_RiAZZ8g (dit is dus gwn een vanilla liedje!)
Maandag was ik jarig en was ik toch wel echt even kapot. 7 dagen werken waarvan in het weekend makkelijk dagen van over de 10 uur. 6 uur geslapen zaterdagnacht en zondag weer knallen. Weinig eten, keihard werken en de hele tijd in beweging. Ik merkte maandag al aan mijn lichaam dat ik weinig gegeten had want zat gelijk strakker in mijn lijf! Mijn voeten waren kapot. Op hakken werken is misschien toch niet zo’n slim idee..
Ik wilde die dag gewoon rustig aan doen. S ochtends uitslapen maar was natuurlijk om 7 uur al wakker! De dag daarvoor hadden we trouwens de afterparty en die was heel leuk en in een mega duur hotel in Hollywood dus we waren toch weer laat thuis. Mijn roommate vertelde me puur toevallig dat ze een pakje van dr moeder had gekregen. Dus ik vroeg of ze me dat kon laten zien en toen lag er dus een pakje van Lotte, Carina en Baykan! SUPER LIEF! Ik vind het heel leuk dat ik zulke lieve vrienden heb die me niet zijn vergeten! En de moeite hebben genomen om cadeautjes voor me te vinden die bij me passen en die ik super leuk vind! Jullie hebben echt mijn dag gemaakt! S avonds nog uiteten geweest en een beetje op de Promenade in Santa Monica rond gelopen. Ik had ook niet echt heel veel zin om super druk te zijn want ik was gebroken!
Deze week was het heel rustig op werk. We waren woensdag vroeg klaar dus toen ben ik wat met een intern gaan doen en kwamen we Matt Bomer tegen! De meeste mensen weten niet wie hij is maar het is een acteur. Hij speelde in Magic Mike en is elke week te zien in White Collar. Ik vind hem gewoon ontzettend knap en grappig en stuur mijn vriendinnen altijd foto’s van hem. Zie ik hem ineens in CVS lopen! Dus ik heb hem gevraagd of ie met me op de foto wilde want als ik dan toch van een acteur fan ben dan is het van Matt! Dus ik was in de zevende hemel want hij is super knap en ik ben stiekem een klein beetje verliefd op hem haha!

De dag daarna liep ik ineens langs een premiere want die is ook 5 min van me huis. Dat gebeurd hier best vaak. Dat je ineens een beroemdheid ziet of een premiere. Dat ik Matt zag, vind ik nog steeds geweldig! De premières wen je toch wel een beetje aan. Klinkt heel erg verwend haha! Maar zoveel zie je er nou ook weer niet van!
Onlangs dat ik een mega stage heb en woon in een leuke wijk waar veel gebeurd wat betreft beroemde mensen en premières, heb ik het vaak ook wel lastig. Ik mis iedereen enorm. Je werkt 40 uur in de week en aangezien ik in heel veel plekken niet naar binnen mag vanwege mijn leeftijd, kom je niet snel mensen tegen. Bovendien heeft iedereen zijn eigen leven al en kom je hier eventjes kijken en ga je over 4 maanden alweer naar huis. Toch hoef ik me niet te vervelen en heb ik altijd wel iets te doen. Vind het ook wel lekker om even op adem te komen want in Nederland wist ik soms niet meer of ik van achter of van voren leefde. Ik ben niet zo weg van het nieuwe meisje. Ze is bij mij al over de streep gegaan. Het is gewoon een naar kind. Ik wil er niet te veel over schrijven want dat is lullig maar ik kan wel zeggen dat ik haar kinderachtig en egoïstisch vind.
Verder vind ik het ook wel moeilijk om altijd iemand om me heen te hebben. Ik wil gewoon af een toe een plek voor mezelf hebben waar ik niet gestoord word en niet iemand me de hele tijd aangaapt. Ik mis mijn eigen kamer waarin ik mezelf even terug in kon trekken en je niet iemand hebt die mensen mee neemt midden in de nacht en herrie maakt. Of de hele tijd in je nek zit te hijgen. Ik ben sowieso best iemand die heel goed alleen kan zijn en niet constant iemand om zich heen hoeft. Na deze twee maanden vraag ik me af hoe ik ooit met iemand ga samen wonen maar dat is misschien makkelijker omdat je dan van iemand houd.
Ik zit bijna op de helft van mijn stage! Het gaat super snel! Nog drie weken en dan zit ik op de helft! Mijn ouders komen in april en daar kijk ik er naar uit. Baykan komt in juni als ik vrij ben dus dat wordt echt mega leuk! Daarna kom ik weer terug en dan is het weer terug naar mijn normale leven!

Ik denk dat werken in productie niet voor iedereen is weg gelegd. Zeker tijdens draaidagen eet je weinig, slaap je weinig en werk je hard. Je kan dan niet klagen. Ik vind het super leuk en klaag dan niet maar als je het niet super graag wilt dan ga je het niet redden. Mensen met een luie instelling die op werk komen om te chillen redden t ook niet. Verder heb ik gemerkt dat hoe aardiger mensen je vinden, hoe meer ze je gunnen.

Bedankt weer voor het lezen, sorrry dat ik zo lang niks meer heb laten weten maar was zo druk en was het schrijven ook een beetje zat! Ik zal het weer proberen bij te houden :D

  • 22 Februari 2013 - 21:55

    Aty En Rob:

    Tjonge, wat maak je toch leuke dingen mee! Dat zal je je verdere leven nooit vergeten. En je kan het leuk vertellen, we vinden het altijd leuk om te lezen. Werk ze en veel plezier.

  • 22 Februari 2013 - 23:44

    Havva:

    respect Suzan, echt een mooie ervaring voor jouw en dan nog op zo's jonge leeftijd. echt een mooie kans.

  • 14 Maart 2013 - 15:05

    Pamela:

    heej meid, je kent me niet maar ik las je blogs omdat ik namelijk ook (als alles goed gaat) naar LA ga.
    Ik wil stage lopen vanaf juni tot oktober in LA en ik zag dat je er dan nog was. Stel dat het door gaat, zou het leuk zijn als je me een beetje wegwijs kan maken, als je dat wil natuurlijk haha.
    Ik lees met veel enthousiasme je avonturen.
    Groetjes,
    Pamela

  • 14 Maart 2013 - 19:56

    Suzan:

    Hee Pamela! Aww wat leuk! Ja ik vlieg de 21ste terug dus misschien zijn we er dan tegelijk! Voeg me anders maar toe op facebook! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Media & Entertainment studente uit Rotterdam

Actief sinds 13 Dec. 2012
Verslag gelezen: 3416
Totaal aantal bezoekers 25602

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Stage in Los Angeles

Landen bezocht: