Uitdagingen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu Uitdagingen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu

Uitdagingen

Door:

Blijf op de hoogte en volg Suzan

21 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het leven zit vol uitdagingen. En zeker als je alleen in een ander land zit in een hele andere omgeving. Ik heb al een maand niet geblogd en dat is eigenlijk omdat er op dit moment niet veel boeiends gebeurd op stage. We hebben een korte film gemaakt omdat we daar veel van konden leren en daar was ik producent voor! Ik zal hem wel online zetten als die klaar is.

Ik heb deze maand wel heel erg over mijn heimwee heen moeten komen. Aangezien ik best wel wat gedoe had in mijn woonsituatie hier. Ik zal dat in een volgende blog verder toelichten. Ik heb wel hele leuke dingen gedaan. Zo ben ik met Sjoerd naar Tomas gegaan in Playa del Rey! Het was de eerste keer en Sjoerd en ik moesten met de bus.

Dat was nog best een avontuur want in de bus kwamen we erachter dat we langs Inglewood zouden rijden en dat is dus echt een wijk waar je niet wilt zijn. Een heleboel rappers komen uit Inglewood en als je daar als blank meisje in bepaalde buurten komt dan is het bijna zeker dat je verkracht wordt. Het is gewoon echt een hele slechte buurt. Sjoerd en ik hadden een overstap op de grens van Inglewood en je zag gelijk dat het een heel ander deel van Los Angeles was. De auto´s waren veel kleiner en het zag er veel armoediger uit. Dus daar stonden wij als een stel toeristen met onze zomerkleding, hier draagt iedereen nog jassen terwijl t voor ons echt lente/zomer is!

Toen we bij Playa del Rey aankwamen zijn we eerst naar het huis gegaan waar Tomas tijdelijk woont. Het was heel mooi en hij heeft het zeker goed getroffen zo aan het strand! Daarna zijn we naar het strand gegaan. Ik vond het niet zo boeiend maar na 5 jaar op Curacao te hebben gewoond ben ik qua strand ook wel ontzettend verwend natuurlijk! Toen hebben we aan het strand gelegen en toen Sjoerd en ik terug wilden reed de bus echt voor onze neus weg en moesten we een UUR wachten. Daarna zaten we in de bus en zat de bus vol dus gooide iemand een skateboard tegen de bus aan ahahah. Tijdens de overstap hebben we bijna twee uur in de bus gezeten door het verkeer en we hebben er in totaal echt drie uur ( als het niet langer is) over gedaan.

Het weekend daarna ben ik met Tomas naar Hollywood gegaan en hebben we daar gegeten en zijn we naar de grootste snoepwinkel op aarde geweest. Het was heel moeilijk niks te kopen aangezien ze daar snoep in de winkel maken en je daar gewoon je eigen chocola kon maken! Maar ik ga nog wel terug haha!

Afgelopen weekend ben ik met de interns naar een Duits restaurant geweest waar ze Belgische frietjes hadden maar de sauzen waren niet zo lekker als in Nederland natuurlijk! Maar het was wel heel leuk! Zaterdag zijn Sjoerd en ik naar een feestje gegaan en kreeg ik de vraag wat het verschil is tussen Denen en Nederlanders... En ze dachten ook dat Nederlanders alleen maar wiet roken... Zondag lekker een rust dag! Dit weekend ga ik naar een feestje in Burbank omdat Tomas iemand daar kent! Dan is het nog maar vier weken en dan komen mijn ouders, broertje en nicht en daar heb ik ENORM veel zin in! Ben dan ook twee weken vrij! Als hun weg gaan is het nog maar vier weken en dan komt Baykan en dan is het nog maar drie weken en dan kom ik alweer terug! De tijd gaat zo snel en onlangs dat ik soms negatief klink heb ik het hier enorm naar mijn zin!

Begin op stage wel echt mijn plek te krijgen en in de weekenden heb ik ook altijd wel wat te doen! Ik zal snel een nieuwe blog schrijven die hopelijk wat interessanter is maar dit is ff een korte update!

  • 23 Maart 2013 - 08:16

    Jolande:

    Klinkt alsof je het nog naar je zin hebt,maar aan de andere kant je familie ook mist. Lijkt me logisch,toch. Je leert er in ieder geval een hoop,zo te lezen En dat is toch waarom je naar LA bent gegaan.
    Ben trouwens erg jaloers op het mooie weer daar. Het is hier nu 8.15u en 0,2 graden. vannacht zelfs - 3. Gevoelstemperatuur dit weekend -15!!! Dus geniet maar lekker van de zon!

  • 23 Maart 2013 - 08:24

    Jan:

    Ben benieuwd naar je eerste film in Amerika. Hele fijne vakantie gewenst!

  • 26 Maart 2013 - 16:54

    Anneke:

    Leuk Suzan om je reisverslagen te lezen! Groetjes van ons uit curacao, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Media & Entertainment studente uit Rotterdam

Actief sinds 13 Dec. 2012
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 25598

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Stage in Los Angeles

Landen bezocht: