Aankomst - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Suzan Alberts - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Suzan

02 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

Daar zijn we dan!! Papa en ik zijn eindelijk geland op LAX. Had stiekem een beetje medelijden met hem want ik was echt op mijn allerslechts vandaag! Gister zijn we rond 1 uur gaan slapen en om 5 uur was iedereen weer vroeg uit de veren om ons weg te brengen! Door alle stress snel gedag tegen de katten gezegd en nog even geprobeerd een glimp op te vangen van het huis! Stiekem ben ik heel sentimenteel!

2013 begon al met een van mijn allerminst leuke momenten, afscheid nemen van mama en Dennis. Gelukkig gaat m'n vader mee, Daarna zijn pap en ik naar Londen gevlogen. Daar was ik naar mijn idee sneller dan dat ik naar school ga! Echter toen we Heathrow binnen liepen bleek dat ik te vroeg had gejuicht want natuurlijk moet je door 100 controles die je al op Schiphol hebt gehad!

Na een Starbucks en een shuttle die door drie tunnels naar het vliegtuig reed, een vlucht van 11 uur naar LosAngeles! Het is dat ik nu vrolijk ben dus zal niet teveel klagen maar zo een vlucht is dus echt de minst leuke aller tijden! Ik ben echt wel wat gewend maar wauw... We hadden amper ruimte en het eten was natuurlijk weer zo een smerig stukje kip volgestopt met conservatiemiddelen. Heb de tweede maaltijd maar overgeslagen anders was ik denk ik over m'n nek gegaan over de Engelse man naast me!

Na 11 uur opgepropt op elkaar te hebben gezeten, kwamen we eindelijk aan! En dan zie je allemaal palmbomen en zon en dan besef je dat je gewoon in the freaking sunshine State zit! Dat maakt wel echt veel goed!

Daarna weer langs de balie en koffers halen en nu zit ik te wachten bij de koffers terwijl papa de auto haalt! Onderweg naar de verhuurder voelde ik me net een klein kind die voor het eerst in Amerika is en ik wilde alles zien!

Ondertussen zijn we in het hotel aangekomen , Alleen de airco is kapot! Die staat dus op een enorme verwarming. En het is hier al best warm in LA! Heb vandaag zonder jas gelopen en morgen wordt t nog beter!!

Ik heb mijn nieuwe favoriete eten!!! De chicken burrito van TacoBell hmmmm! Morgen gaan we naar mijn kamer en boodschappen doen en van alles regelen!
Ik laat snel weer wat van me horen!!

  • 02 Januari 2013 - 08:24

    Jan:

    Hardstikke leuk dat je na zo'n reis in zo'n Barbie vliegtuiggie nog een interessant verslag heb kunnen produceren. Je bent dan ook niet voor niets producer. Sterkte met alle voorbereidingen. Wanneer begint je eerste werkdag?

  • 02 Januari 2013 - 11:04

    Jolande:

    De zon schijnt hier nu ook,maar de temperatuur is wel anders. Hoop dat je kamer en genoten leuk zijn! Spreek je al een beetje Japans?

  • 02 Januari 2013 - 12:04

    Rob En Aty:

    Leuk verslag! Op naar je kamergenoot. Hopelijk is ze een beetje leuk.

  • 02 Januari 2013 - 20:05

    Dennis En Gulay:

    He suuz,
    Jammer van lange reis. Wel posetief dat hrt weer goed is. We hebben genoten van je verslag.

  • 02 Januari 2013 - 20:18

    Yasemin:

    Ha suzie,

    Fijn dat alles goed met je is! Afscheid nemen is altijd lastig! Geniet van je tijd in LA!

    Dikke kus!

  • 02 Januari 2013 - 23:57

    Peter:

    Hoi Suz,

    Fijn te horen dat je veilig en wel, samen met je vader natuurlijk, in LA bent aangekomen. En lekker weer. Heel wat anders dan hier in ons kikkerlandje. Veel plezier en succes.

    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Media & Entertainment studente uit Rotterdam

Actief sinds 13 Dec. 2012
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 25633

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Stage in Los Angeles

Landen bezocht: